O Nas

O projekcie

Projekt „Kim jestem?” został skierowany do uczniów klas I-III, czyli do grupy wiekowej, w której dziecko kształtuje swoją tożsamość i relacje z innymi ludźmi, a tym samym kompetencje społeczne. Przedsięwzięcie zakładało przygotowanie 40 materiałów audiowizualnych w formie opowiadań z podkładem narratora oraz 40 broszur edukacyjnych (wszystkie są dostępne na specjalnej stronie internetowej: KimJestem.edu.pl), a także publikacji książkowej składającej się z opowiadań spersonalizowanych pod uczniów klas 1-3. Jest to świetna inicjatywa edukacyjna, która pozwoli młodym ludziom zrozumieć takie aspekty życia, jak: przyjaźń, odpowiedzialność, pracowitość, prawda, kłamstwo czy miłość. Uczniowie posiądą możliwość poznania wartości, które są nie tylko ważne dla młodych ludzi, ale również całego społeczeństwa, oraz zastosowania ich w codziennych sytuacjach.

Projekt ma na celu kształtowanie mocnych podstaw etycznych już od najmłodszych lat, co może pozytywnie wpłynąć na życie uczniów w przyszłości i ich ukierunkowanie światopoglądowe w dobie powszechnego kryzysu wartości. Opowiadania zawarte w książce „Kim jestem?” skupiają się na tych aspektach życia, które są dla dzieci szczególnie ważne, np.: przyjaźń, uczciwość czy szacunek. Każde opowiadanie to także świetna okazja do rozwijania umiejętności językowych, kreatywnego myślenia oraz empatii. Przedstawione historie mogą być cenną lekcją życia dla uczniów, ponieważ pozwalają na refleksję nad różnymi sytuacjami, z którymi spotykamy się na co dzień. Dzięki temu młodzi ludzie mają możliwość nauczenia się pozytywnych wzorców zachowań, które wpłyną na ich rozwój i tworzone relacje. Wszystkie wartości, na których skupia się projekt „Kim jestem?”, są kluczowe dla rozwoju młodych ludzi, a także budowania społeczeństwa opartego na etycznych zasadach. Obecnie obserwujemy głęboki kryzys moralny, który wdziera się do polskiego społeczeństwa, m.in. za sprawą mass mediów i kultury masowej. Z tego względu wartość tego projektu jest ogromna, a jego wpływ na edukację i wychowanie młodych ludzi może być nieoceniony.

Celem projektu „Kim jestem?” jest pomoc uczniom w odkryciu i zrozumieniu swojej tożsamości oraz budowaniu życia zgodnego z wartościami etycznymi. Jednym z efektów ma być rozwijanie u uczniów odpowiedzialności za swoje postępowanie, kształtowanie pozytywnych relacji z innymi ludźmi oraz budowanie umiejętności rozumienia i szanowania różnych punktów widzenia. Inicjatywa „Kim jestem?” skupia się również na wartościach, takich jak szacunek do rodziny, autorytetów oraz relacji z Bogiem. Szczególny nacisk położony jest na rozwijanie pracowitości i dyscypliny jako umiejętności niezbędnych do osiągnięcia celów, sukcesów w życiu, a także szczęścia. Dzięki temu projektowi uczniowie mogą zdobyć wiedzę i umiejętności, które będą im służyć przez całe życie. Tematyka moralna zawarta w tym projekcie edukacyjnym będzie miała ogromne znaczenie w procesie wychowania młodego pokolenia, ponieważ wpłynie na rozwój charakteru i postaw uczniów.

Oprócz wyżej wymienionych kwestii celem projektu jest również ochrona uczniów przed zagrożeniami wynikającymi z różnych ideologii. W dzisiejszych czasach młodzi ludzie są narażeni na wiele wpływów z zewnątrz, jak i wewnątrz, które mogą prowadzić do złych wyborów czy decyzji życiowych. Dlatego istotne jest to, aby uczniowie mieli narzędzia do odróżniania pozytywnych wartości od szkodliwych ideologii, a także aby byli świadomi różnych zagrożeń, takich jak uzależnienia czy narażenie na przemoc. Projekt „Kim jestem?” ma na celu nie tylko edukowanie uczniów na temat pozytywnych wartości i sposobów życia, ale także pomaganie im w rozpoznawaniu i unikaniu niebezpieczeństw. Takie podejście pozwoli dzieciom zrozumieć siebie i świat, ale także rozwinąć ich kompetencje społeczne, emocjonalne oraz etyczne, co przyczyni się do ich ogólnego rozwoju, a w konsekwencji także do lepszego i piękniejszego społeczeństwa, którego celem jest troska o dobro wspólne, a w ostateczności zbawienie każdego człowieka.

Projekt współfinansowany przez

Forma Wideo

Nowoczesna forma przekazu do dzieci. Angażujące wszystkie zmysły. Ciekawe wizualnie i pobudzające wyobraźnię dziecka. Tlumaczymy trudne aspekty życia poprzez słowa, obrazy, kolory i ruch.

Narrator

Od zawsze głos integrował ludzi. Ożywiał przy ognisku, przy rozmowach w domu, na święta. Rodzice, czy dziadkowie - kojarzą się nam wyjątkowo poprzez to jak opowiadają historie.

Obejrzyj online

Głebokie treści, dostępne online w przeglądarce. Wygodnie w obecnych czasach, możemy sięgać po materiały wideo na stronie.

Bądź pierwszy

Nie musisz czekać, kupować biletu, a potem odczekać w kolejce 10-20 minut na rozpoczęcie seansu. Oglądaj natychmiast.

Porozmawiaj

Poruszyły cię jakieś treści? Porozmawiaj o tym z rodzicami, bliskimi i znajomymi. To ważne, aby rozumawiać i dzielić się tym, co czujesz.

Odkryj

W bibliotce możesz doszukać się skarbów, ze stronicami książek, których próżno szukać gdzie indziej. Tutaj też możesz przegladać "półki" z filmami.

Jak to działa?

01

Oglądaj treści

Interesuje cię coś konkretnego? Jeden klik i już oglądasz. Bez logowania się. Usiądź wygodnie i zaczynaj seans!

02

Wyszukaj na liście

Wybierz dowolny materiał wideo. Przejdź do strony z filmem, uruchom player i gotowe!

03

Słowo kluczowe

Zaciekawiła cię konkretna tematyka, wybierz odpowiednie słowo.

  • Pomysł i idea

    • Conduct market research on movies and TV series, study the needs and preferences of the target audience.
    • Determine the main goals and objectives of the site: providing content, functionality and design.
  • Wniosek

    • Create an information architecture for the site, defining the main sections and content categories.
    • Development of an attractive and intuitive site design, providing easy navigation and high user interactivity.
  • Akceptacja

    • Creating a database for movies and TV series including information on title, genre, actors, ratings and reviews.
    • Development of a powerful search engine which will allow users to easily find films and TV series.
  • Tworzenie treści

    • Developing a user registration and authorization system to create personal accounts.
    • Implementation of the ability to save films or series in the "Favorites" list, leave reviews and ratings.
  • Treści wideo w internecie

    • Protection of user data, applying appropriate security protocols.
    • Testing the site on different devices and browsers, fixing bugs and improving performance.